6 σημαντικοί λόγοι για τη δημιουργία E-Shop

Είναι αναγκαία η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος (e–shop); Αξίζει τον κόπο;

Πολλές είναι πλέον οι επιχειρήσεις που επιθυμούν να αλλάξουν τον τρόπο “επικοινωνίας” των προϊόντων τους. Η πληροφορική έχει συμβάλει στην ανάπτυξη και διάδοση του ηλεκτρονικού εμπορίου και οι επιχειρήσεις στρέφονται σε αυτό για την επίτευξη των στόχων τους, είτε αφορά πωλήσεις αγαθών – υπηρεσιών είτε για να ενισχύσουν την απήχηση της εταιρείας τους στην αγορά.

Υπάρχουν πάρα πολλοί λόγοι για τη δημιουργία ενός e–shop. Στο άρθρο αυτό θα συνοψίσουμε στους 6 πιο σημαντικούς λόγους που είναι τα και τα βασικά πλεονεκτήματα αλλά θα επικεντρωθούμε και στα μειονεκτήματα. Η επιχειρηματική απόφαση για την αξία μιας τέτοιας επένδυσης είναι δική σας, γιατί το μόνο σίγουρο είναι ότι η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι μια επένδυση.

Πλεονεκτήματα

  1. Εάν έχετε μια επιχείρηση που διαθέτει ένα φυσικό κατάστημα, η πώληση σε ένα ηλεκτρονικό – εικονικό περιβάλλον σας επιτρέπει να πουλάτε χωρίς γεωγραφικά όρια. Το ηλεκτρονικό εμπόριο δε γνωρίζει γεωγραφικά όρια με αποτέλεσμα η δυνατότητα αύξησης των πωλήσεων μέσα από αυτό το κανάλι να μην έχει όρια.
  2. Η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι πολύ πιο οικονομική από τη διατήρηση ενός φυσικού καταστήματος. Οι δαπάνες για ενοίκια ή για αγορά κάποιου χώρου για να στήσετε την επιχείρησή σας είναι σημαντικά μικρότερες σε σχέση ένα φυσικό κατάστημα. Το ηλεκτρονικό κατάστημα είναι ο πωλητής σας που δουλεύει για σας όλο το χρόνο 24 ώρες την ημέρα, χωρίς να κάνει λάθη, να κουράζεται ή να αποδίδει λιγότερο γιατί ξενύχτησε το προηγούμενο βράδυ. Δεν παίρνει άδειες, είναι συνεπής στις συναλλαγές του με τους πελάτες σας και τους δίνει ένα αίσθημα ασφαλείας στις συναλλαγές τους μιας και προστατεύονται από πρωτόκολλα ασφαλείας σε συνδυασμό με το ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών που εξασφαλίζεται από τις τράπεζες.
  3. Ακόμη και αν δεν έχετε οικειότητα με την τεχνολογία, οι μοντέρνες πλατφόρμες διαχείρισης ηλεκτρονικών καταστημάτων είναι φιλικές προς τον χρήστη. Η δημιουργία και το κυριότερο η πολύχρονη εξέλιξη τους από τους ανθρώπους της τεχνολογίας, τα έχει φέρει σε ένα φιλικό και εύχρηστο επίπεδο λειτουργία ακόμη και για όσους δεν έχουν καθόλου επαφή με τέτοια συστήματα.
  4. Η εικόνα έχει τον κυρίαρχο ρόλο σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα και δίνει τη δυνατότητα στην επιχείρηση σας να παρουσιάσει τα προϊόντα της με τη βοήθεια όλων των σύγχρονων εργαλείων της πληροφορικής. Δεδομένα όπως φωτογραφίες, βίντεο, αναλυτικές περιγραφές και χαρακτηριστικά, σταθερά ή banner κίνησης δίνουν άλλη δυναμική στην προβολή των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας.
  5. Έχετε τη δυνατότητα αναλύσετε δεδομένα για τις πωλήσεις σας, τους πελάτες σας και για κάθε προϊόν ξεχωριστά. Η παραγωγή αξιόπιστων στατιστικών δεδομένων σας δίνει τη δυνατότητα να ελέγχετε πόσο αποτελεσματικό το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Έχοντας μια πλήρη εικόνα για την απόδοση του μπορείτε να κάνετε βελτιωτικές κινήσεις για να εφαρμόσετε μια σωστή στρατηγική προώθησης και διαφήμισης της επιχείρησής σας.
  6. Η προώθηση και η διαφήμιση στο διαδίκτυο είναι πολύ πιο οικονομική από το να έχετε πολλούς διαφορετικούς πωλητές που θα γυρίζουν από πόλη σε πόλη με τα αντίστοιχα έξοδα μετακίνησης, αυτοκίνητα, βενζίνες, ασφάλειες, ατυχήματα κλπ.

Μειονεκτήματα

  1. Το ηλεκτρονικό κατάστημα απαιτεί μια σημαντική δέσμευση. Να εργαστείτε σε αυτό όπως θα κάνατε στο φυσικό σας κατάστημα αφιερώνοντας χρόνο και κόπο. Χωρίς αυτή τη δέσμευση το ηλεκτρονικό κατάστημα δε θα αποδώσει στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου με τον τόσο δυνατό ανταγωνισμό. Δεν είστε οι μόνοι που θα έχετε ηλεκτρονικό κατάστημα και δεν υπάρχουν μαγικά κόλπα σε αυτή τη δουλειά.
  2. Η μελέτη όλων των παραμέτρων που θα κάνουν το ηλεκτρονικό σας κατάστημα ανταγωνιστικό και αξιόπιστο είναι σημαντική. Σημαντικοί παράγοντες όπως π.χ. ο χρόνος παράδοσης των προϊόντων σας ή τα έξοδα αποστολής τα οποία θα επιβαρύνουν την τιμή των προϊόντων σας, πρέπει να ληφθούν σοβαρά υπόψιν και να υπολογιστούν. Το κοινό που θα στοχεύσετε, οι αλλαγές στις τάσεις της αγοράς, το οικονομικό περιβάλλον είναι επίσης παράγοντες που πρέπει να παρακολουθούνται από εσάς για να μπορείτε να έχετε ευελιξία στις αποφάσεις σας, αποδοτικότητα και αξιοπιστία.
  3. Η προώθηση και η διαφήμιση της επιχείρησής σας μέσω διαδικτύου μπορεί να είναι πιο οικονομική αλλά δεν παύει σε καμία περίπτωση να είναι ένα υπαρκτό και επιβεβλημένο έξοδο για τη μέγιστη απόδοση των πωλήσεων του ηλεκτρονικού καταστήματος σας.
  4. Η οικονομική απόδοση δεν έρχεται πάντα όσο γρήγορα περιμένετε. Θα πρέπει να λάβετε υπόψιν σας όλες τις παραμέτρους που αναφέρθηκαν παραπάνω και βέβαια να μιλήσετε και να ενημερωθείτε από ειδικούς της αγοράς που θα σας συμβουλεύσουν σωστά, καλύπτοντας τις πραγματικές ανάγκες σας κι όχι να κάνετε κάτι αντίστοιχο με τους ανταγωνιστές σας.

Τελικά αξίζει τον κόπο;

Η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι ένας πολύ ενδιαφέρων τρόπος για να ξεκινήσετε την επιχειρηματική σας δραστηριότητα.
Ακόμα και αν δεν έχετε φυσικό κατάστημα μπορείτε να εργαστείτε και να εκμεταλλευτείτε το διαδίκτυο και τα οφέλη του.

Δημιουργία E-Shop με επιδότηση 100% από το πρόγραμμα e-λιανικό ΕΣΠΑ

Η Digi-Plan σε συνεργασία με τους έμπειρους σύμβουλους επιχειρήσεων της Tax-Plan (https://www.tax-plan.gr) είναι σε θέση να αναλάβουν τη διεκπεραίωση του προγράμματος επιδότησης e-shop ΕΣΠΑ e-λιανικό για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος με ποσοστό 100%.
Διαβάστε περισσότερα εδώ.

Στην Digi-Plan παρέχουμε υψηλής ποιότητας υπηρεσίες στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη – κατασκευή ηλεκτρονικών καταστημάτων (e-shop). Παραδίδουμε στους πελάτες μας ένα ολοκληρωμένο ηλεκτρονικό κατάστημα που θα προβάλει τα προϊόντα της επιχείρησης σας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στο ευρύτατο διαδικτυακό κοινό που έρχεται καθημερινά σε επαφή με το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Επικοινωνήστε μαζί μας για να μάθετε περισσότερα για την δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος για την επιχείρηση σας.

eshop e-shop ηλεκτρονικο καταστημα
Δημοσιεύθηκε την
Κατηγοριοποιημένα ως Νέα Με ετικέτα: